מבוא
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. זוהי גם חברת הפרסום הגדולה בעולם. היא מייצרת הכנסות של מיליארדי דולרים באמצעות שירותי הפרסום שלה ושווי שוק שלה עומד על 545 מיליארד דולר.
בחלק זה, נדון כיצד גוגל הגיעה לשלוט בתעשיית הפרסום הדיגיטלי ובתחזית הצמיחה העתידית שלה.
את הדומיננטיות של גוגל בענף הפרסום הדיגיטלי ניתן לייחס לנתונים הרבים שלה על הרגלי הגלישה של אנשים והעדפותיהם במגוון נושאים, בהם היא משתמשת להצגת מודעות ממוקדות שרלוונטיות יותר עבורם.
החברה הצליחה בפיתוח טכנולוגיות חדשות המאפשרות למפרסמים להגיע ללקוחות פוטנציאליים בזמן שהם מחפשים מידע בגוגל או ביוטיוב, כמו גם בזמן שהם צופים בתכנים אחרים ברשת.
הטיפ הראשון – בצע אופטימיזציה של מבנה האתר שלך
הטיפ הראשון לקידום האתר שלך הוא לייעל את מבנה האתר שלך.
זה כולל לוודא שיש לך היררכיה ברורה ושמרכיבי הניווט מאורגנים היטב.
חשוב גם לוודא שהאתר שלכם רספונסיבי, שכן זה יאפשר לאנשים במכשירים ניידים לגשת אליו בקלות.
לבסוף, ודא שהאתר שלך קל לשימוש, כלומר יש לו פריסה ברורה וקל למבקרים למצוא את מה שהם מחפשים.
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. יש לה נתח שוק של למעלה מ-90%. המשמעות היא שאם אינך מבצע אופטימיזציה של האתר שלך עבור Google, אתה מפסיד את הרוב המכריע של המבקרים הפוטנציאליים.
הטיפ הראשון ל<a href='https://bemarketing.co.il/%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%95%d7%92%d7%9c/'>קידום בגוגל הוא לבצע אופטימיזציה של מבנה האתר שלך.
האלגוריתם של גוגל נועד לדרג דפים על סמך הרלוונטיות והחשיבות שלהם למונח החיפוש. לכן, חשוב שמבנה האתר שלך ישקף זאת ככל האפשר.
אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות מילות מפתח בכותרות הדפים, בכותרות ובתוכן הטקסט.
הטיפ השני – שיווק באמצעות תוכן
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר על פני כדור הארץ. זהו גם אחד מכלי השיווק החזקים ביותר לכל עסק.
הטיפ השני לקידום בגוגל הוא שיווק באמצעות תוכן. שיווק תוכן הוא אסטרטגיה לקידום העסק שלך על ידי יצירה והפצה של תוכן בעל ערך, רלוונטי ועקבי המחנך ומשעשע את קהל היעד שלך.
שיווק תוכן יכול להתבצע באמצעות בלוגים, סרטונים, פוסטים במדיה חברתית, אינפוגרפיקה או ספרים אלקטרוניים. כך תוכל למשוך יותר לקוחות לעסק שלך תוך מתן מידע רב ערך שהם צריכים.
שיווק תוכן הוא אסטרטגיה שנמצאת בשימוש כבר שנים. זהו תהליך של יצירה והפצה של תוכן כדי למשוך ולשמר קהל מסוים. שיווק תוכן יכול לשמש לקידום כל מוצר, שירות או רעיון.
הטיפ השני מגוגל כיצד לקדם את העסק שלך הוא שיווק באמצעות תוכן. האסטרטגיה הזו נמצאת בשימוש כבר שנים וזה תהליך של יצירה והפצה של תוכן כדי למשוך ולשמר קהל ספציפי. שיווק תוכן יכול לשמש לקידום כל מוצר, שירות או רעיון.
הטיפ השלישי – בצע אופטימיזציה של הכותרות והכותרות שלך
הכותרת והכותרות של התוכן הן הדבר הראשון שקורא יראה, לכן חשוב לבצע אופטימיזציה.
כשכותבים כותרת, יש לזכור שני דברים: 1) על מה התוכן ו-2) כיצד ישמשו אותו.
דוגמה טובה לכך היא כשאתה כותב פוסט בבלוג. הכותרת צריכה להיות קצרה ותיאורית כדי שהקוראים יוכלו להחליט אם הם רוצים ללחוץ עליה או לא.
כותרות צריכות להיות גם תיאוריות, אבל הן צריכות לכלול גם מילות מפתח שקוראים עשויים לחפש כדי למצוא את התוכן שלך.
גוגל נעשית חכמה יותר ויותר עם העדכונים החדשים. כעת הוא מסוגל להבין כותרות וכותרות בעמוד. המשמעות היא שהוא יכול לדרג אותך גבוה יותר אם הכותרת או הכותרת שלך תואמת את נושא המאמר או התוכן.
הטיפ הראשון שהזכרנו היה לייעל את התמונות שלך. הטיפ השני היה לייעל את תוכן הטקסט שלך על ידי הכללת מילות מפתח בכותרת, בכותרות ובגוף הטקסט. הטיפ השלישי הוא לבצע אופטימיזציה של כותרות וכותרות על ידי לוודא שהן רלוונטיות למה שאתה כותב עליו.
הטיפ הרביעי – סימון נתונים מובנה עבור Rich Snippets וכרטיסים בדפי תוצאות חיפוש
מנוע החיפוש גוגל תמיד היה מקור מידע אמין. עם ההשקה של Rich Snippets וכרטיסים, גוגל הפכה להרבה יותר אינטראקטיבית וידידותית למשתמש.
Rich Snippets הם קטעי נתונים המופקים מדפי אינטרנט כדי לספק מידע נוסף על תוכן העמוד ב-SERP. כרטיסים הם כמו Rich Snippets אבל יש להם קצת יותר אינטראקטיביות מסתם טקסט. הם יכולים גם להכיל תמונות, סרטונים או קישורים לדפי אינטרנט אחרים לקריאה נוספת.
גוגל ביצעה שינויים באלגוריתם מנוע החיפוש, ואחד מהשינויים הללו הוא לתת משקל רב יותר לסימון הנתונים בדפי התוצאות. זה כולל Rich Snippets וכרטיסים.
Rich Snippets הם קטעי תוכן שהם לא רק טקסט, אלא משופרים עם מידע נוסף כגון תמונות או וידאו.
כרטיסים הם דרך חדשה עבור גוגל להציג תוכן בצורה ויזואלית יותר. ניתן להשתמש בהם למגוון מטרות, כולל מידע על אנשים, מקומות, אירועים, מתכונים, מוצרים ועוד.
גוגל רוצה שדפי תוצאות החיפוש יהיו מלאים עם Rich Snippets וכרטיסים כך שמשתמשים יוכלו למצוא את מה שהם צריכים במהירות מבלי להיכנס לאתר אחר.
המידע שמופיע פה אינו מהווה תחליף להתייעצות עם מומחה, אין להסתמך על הנאמר מבלי להתייעץ אישית עם מומחה